Oldalak

2010. július 13., kedd

Az Esküvői album és a Lila kép

1. Az alább látható esküvői album egy kliens felkérésére készült még az üzlet működése alatt.
Alapanyagok: - kemény karton borítójú albumfüzet
- arany és elefántcsontszínű akril festék
- decoupage ragasztó
- 2 fa betű
- 1 szalvéta
Az elkészítés viszonylag simán ment: akril alapozás 2x, decoupage ragasztó a szalvéta alá és fölé, az aranyra festett betűk felragasztása. Viszont nehézséget okozott lekaparni a füzet spiráljára rászáradt festéket.
!!!!Ezt elkerülendő tanácsos az elején szétszedni a füzetet, így nyugodtan alapozhatjuk a boritót anélkül, hogy összefestékeznénk a spirált.
(Nem a legszebb munkám, de azért lehet gyönyörködni benne.)



2. Nyugisabb napokon, a foglalkozásokhoz szükséges mintákat gyűjtögettünk a kolléganőmmel az internetről, így találtunk rá erre a japán cseresznyevirág-mintára. Nagyon megtetszett nekem, így el kezdett járni az agyam, hogyan is lehetne használni egy általunk kinyomtatott mintát.
Mivel eléggé kisfelbontású képről volt szó, felnagyítottam, viszont így romlott a minta vonalainak minősége. No de sebaj, így hát nekiláttam. Felragasztottam a minta A4-es lapját - úgy ahogy volt: feketén fehéren - a képkeret alapjára és elkezdtem megfesteni a virágokat testszínű akrillal. (Lehet, hogy egy profi/szakképzett festő nem fordult volna ilyen pitiáner cselhez...) Az akril festéknek van egy olyan jó tulajdonsága, hogy takar, azaz fedőréteget húz, legyen szó a karton szürkeségéről, vagy a fa barnaságáról. Nos, az én esetemben a fekete színű mintát kellett letakarni egy világos színű festékkel, ami többszöri réteg felhordásával sikerült is. Íme a végeredmény:

(A kereten levő minta szabadkézzel készült.)















A képet elajándékoztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése