Oldalak

2010. július 13., kedd

Blogprofil

Az ötlet adás mellett a blog másik fő feladata, hogy fölhívja a figyelmet az általam kipróbált termékek használati "stikáira", nehézségeire, előnyeire, stb. Röviden, a termék használata közben szerzett tapasztalataimat szeretném megosztani a hobbyzás hazai szerelmeseivel, remélve, hogy ezáltal ők is kedvet kapnak 1-1 új technika/termék kipróbálásához.
Ezen kívül, még beszámolok, az eddigi, illetve jövőbeli foglalkozások tapasztalatairól: látogatottság aránya, a foglalkozás témája, hol hibáztam, mit csinálnék másképpen, stb.
És végül, de nem utolsó sorban van néhány termék/technika, aminek a kipróbálását már régóta halogatom. Ilyen például az akvarell festés, a scrapbooking, vagy a mozaikozás. A halogatás problémájára találtam egy jó ellenszerkeveréket: "kihívás"+"blog". Kihívom magam egy alkotasra- nem bánnám, ha mások is buzdítanának, sőt csatlakoznának :) -, magyarán, előre megadott határidőn belül el kell végeznem a kiszemelt feladatot. Noha soha nem szerettem a határidőket tanulmányírás közben, viszont most arról van szó, amit szeretek csinálni. Így remélem, hogy sikerül majd tartani magam az adott szavamhoz.
(Egyébként, a kihívás+blog ötletét a Juliet and Julia filmből merítettem. Szerintem jó kis film, érdemes megtekinteni.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése